سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا این افرادیکه خود را در انتخابات یازدهم با ائتلاف ها و سلایق سیاسی و شعار های گوناگون تبلیغاتی خود را بعنوان یک نامزد معرفی کرده اند چه برنامه های  اقتصادی  از یک برون رفت از بحران اقتصادی فعلی طراحی و برنامه ریزی کرده اند؟

آیا بجای فکر کردن به مقام ریاست جمهوری و سفرهای پرهزینه استانی توانسته اند یک اقتصاد مبتنی بر احکام الهی برای مردم ارائه کنند؟

کشور ایران با این همه پتانسیل اقتصادی که در خود نهفته است. چرا دولت های گذشته باید متکی به اقتصاد نفت داشته باشند؟ در کشور اسلامی هر روز ربا و بهره بانکی گسترش پیدا میکند. آیا خداوند تبارک و تعالی در قرآن بصراحت در موضوع ربا و ربا خوری را دشمنان خود قلمداد نکرده است؟

یکی از عوامل تورم افسار گسیخته در کشور بالا بردن بهره بانک ها و موسسات اعتباری که توسط بانک مرکزی به تائید می رسد. آیا ربا و بهره و سود بانک چیست؟ که تولید کننده با اقساط ماهیانه و دیرکرد دست و پنجه نرم میکند و زیان اینکار غیر معقول را مصرف کننده بدوش می کشد.

آیا رئیس جمهور یازدهم می خواهد سیاست و اشتباه گذشتگان را پیروی کند و به بهانه اسلام سیاست بانکداری اسلامی دولت هاشمی را اجرا کند؟

آیا در کشور جمهوری اسلامی ایران چند اقتصاددان اسلامی وجود دارد که دیدگاه خود را از تئوری فقه اسلامی ، المکاسب آموخته باشند که بتوانند اقتصاد ایران را به مبانی اقتصاد اسلامی معرفی کنند؟ آیا در دانشگاه های دولتی و آزاد چنین افراد موجود می باشند که یک تیم اقتصادی قوی پشتوانه دولت یازدهم باشند؟ 

اینرا باید بدانیم که نباید که به دوران گذشته رای بدهیم برای پیشرفت ایران اسلامی باید اجرای یک اوامر الهی در دستور کار باشد که ساختار وضعیت اقتصادی و اجتماعی بهبود یابد. اقتصاد ربوی کشور آمریکا و اروپا را به چالش کشیده است. در ایران پس از دهه 70 در دولت سازندگی بهره بانکی بطور

چشمگیر بالا رفت و تورم 47% بر مردم حاکم گردید این سیاست پولی در دولت خاتمی و احمدی نژاد استمرار داشت و وضعیت گرانی و تورم هم اکنون در کشور نمایان است. دولت آینده وظیفه دارد که رزق حلال و طیب به مردم ارزانی کند و از نسخه های اقتصاددانان غرب پیروی نکند.

اللهم تقبل منی بحق محمد (ص) و ذریته


چند سئوال انتخاباتی در ذهن هر ایرانی ( 1 ) - تکنیک بورس سپاهان

[cb:blog_title]
[cb:blog_slogan] 
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :9
کل بازدید : 26888
کل یاداشته ها : 39


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ