سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش سایت طلا به نقل از شارپس پیکسلی، شاخص هر اونس طلای آمریکا روز دوشنبه 0.7درصد افزایش یافت و روز سه شنبه در سطح 1649دلار و 60سنت ثابت باقی ماند. طی یک هفته گذشته شاخص ارزش یورو در برابر دلار با رشد 0.67درصدی مواجه شده و هر یورو در برابر 1.345دلار مبادله شد.
شاخص اس اند پی 500تا یک درصد کاهش یافته این در حالی است که شاخص یورو استاکس 50 طی دو روز اخیر با رشد 0.7درصدی روبرو شده است.


علت افت ناگهانی قیمت طلا چیست؟

با توجه به اینکه بازارهای مالی چین در هفته جاری به علت تعطیلات سال نوی قمری تعطیل می باشند تقاضای خرید فیزیکی طلا در چین کاهش یافته و انتظار می رود در روزهای آتی نیز این روند ادامه یابد.

نگرانیها نسبت به اتخاذ سیاستهای اروپا نیز روز دوشنبه منجر به افزایش فروش طلا شد. به اعتقاد معامله گران بازار کشورهای عضو گروه 7 در آستانه نشست گروه 20بیانیه ای را صادر خواهند کرد که بر اساس آن این کشورها متعهد می شوند ارزش ارز خود را کاهش ندهند. قیمت جهانی طلا همیشه در برابر کاهش ارزش ارزها سود می برد. کارشناسان اقتصادی بر این باورند مخالفتها با جنگ ارزی به تقاضای طلا لطمه خواهد زد. روز سه شنبه مقامات گروه 7 طی بیانیه ای اعلام کردند سیاستهای اقتصاد کلان اهداف داخلی کشورها خواهد بود نه تعیین نرخ ارز.

تاثیر جلسات بانک های مرکزی جهان بر بهای اونس جهانی طلا

 رئیس بانک مرکزی اروپا اخیرا از پیشرفت اقتصاد در اسپانیا خبر داده و بهبود اقتصاد اروپا را در نیمه دوم سال جدید میلادی پیش بینی کرده است. افزایش ارزش یورو در برابر دلار از قیمت جهانی طلا حمایت می کند. روز دوشنبه نائب رئیس بانک مرکزی آمریکا اظهار داشت: این بانک حتی پس از بهبود کامل بازار کار این کشور نرخ بهره بانکی را نزدیک به صفر حفظ خواهد کرد.



علت سقوط طلا - تکنیک بورس سپاهان

[cb:blog_title]
[cb:blog_slogan] 
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :7
کل بازدید : 26872
کل یاداشته ها : 39


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ